Regulamin

Informacje ogólne

1. Sklep internetowy działający pod adresem www.euroforma.pl prowadzony jest przez Piotra Biesiadę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: EUROFORMA Piotr Biesiada, ul. Jana Kilińskiego 35 B, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, NIP: 6612216740, REGON: 141641304.

E-mail sklep@euroforma.pl, nr telefonu 665 312 555.

Adres Korespondencyjny:

EUROFORMA Piotr Biesiada

ul. Kilińskiego 35 B

27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

2. Niniejszy regulamin dotyczy regulacji prawnej świadczenia usług sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego euroforma.pl należącego do Piotra Biesiadę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: EUROFORMA Piotr Biesiada

3. Zapoznanie się z niniejszym regulaminem jest niezbędne do prawidłowego korzystania z serwisu oraz sklepu.

4. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz Sklepu prosimy kierować na adres e-mail: sklep@euroforma.pl, lub telefonicznie pod numer 665 312 555. 

 

Prawa autorskie

1. Prawa autorskie do serwisu i do zawartych w nim treści są własnością firmy EUROFORMA Piotr Biesiada.

2. Wszelkie prawa autorskie osobiste i majątkowe do jakichkolwiek elementów Serwisu (tekstowych, graficznych, układu strony, itp.) są zastrzeżone. Serwis oraz wszystkie jego elementy są chronione przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U.00.80.904 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.93.47.211 z późn. zm.).

 

Opis produktów/usług

1. Serwis internetowy www.euroforma.pl zajmuje się wysyłkową sprzedażą detaliczną zamieszczonych tam produktów. Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zamieszczone na stronie Serwisu, kierowane do odbiorców i potencjalnych Klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do dokonania Rezerwacji przez Klienta. Klient dokonując Rezerwacji za pomocą narzędzi dostępnych na stronie internetowej Serwisu, zgadza się na rozpoczęcie negocjacji z Salonem w przedmiocie kupna określonego Towaru.

2. Kolory  wyświetlanych na ekranie monitora zdjęć produktów mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych ze względu na ograniczenia wynikające z ustawień monitora.

 

Ceny i dostawa

1. Wszystkie ceny podane w serwisie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto. Nie obejmują Kosztów dostawy i montażu.

2. Do każdego wysłanego towaru dołączony jest paragon, ponadto na życzenie klienta serwis wystawia fakturę VAT. Koszt ubezpieczenia ponosi Wysyłający. Zlecenie wystawienia do zakupu faktury na działalność gospodarczą kupujący jest zobowiązany zgłosić w momencie zakupu. W związku z obowiązującymi przepisami nie ma możliwości uzyskania faktury do zakupu w późniejszym terminie (do wystawionego wcześniej zgodnie z zamówieniem paragonu na osobę fizyczną)

3. Podane w Serwisie terminy dostawy to terminy sugerowane. Ostateczny termin dostawy serwis uzgodni indywidualnie z Klientem.

Przy każdym produkcie podawany jest czas potrzebny na przygotowanie wysyłki „czas realizacji”. Celem obliczenia czasu dostawy należy do niego dodać czas dostarczenia paczki przez przewoźnika, który wynosi 1 dzień od dnia nadania paczki przez sklep.

4. Towar dostarczany jest za pośrednictwem firm Schenker, DHL, Poczta Polska, GLS lub DPD na terenie całej Polski. Towar dostarczany jest w zabezpieczonych paczkach do montażu we własnym zakresie. Dostawy odbywają się od Poniedziałku do Piątku w godzinach 10:00 - 16:00. Zmiana adresu dostawy po nadaniu przesyłki z zamówieniem jest opcją odpłatną. Dostawa zamówień możliwa jest jedynie na terenie Polski. 

5.  Koszt wysyłki zamówień uzależniony jest od wagi zamawianego towaru. Ceny dostawy mieszczą się w przedziale od 29 zł do 320 zł, gdzie kwota 320 zł to maksymalny koszt dostawy jaki może zostać naliczony na zamówienie niezależnie od ilości zamawianych mebliSklep nie ponosi kosztów wniesienia towarów do siedziby Klienta, czy też do budynku wskazanego przez Klienta ( zwłaszcza kosztów wniesienia towarów na piętro budynku) oraz kosztów montażu towarów. Jeżeli Strony wcześniej to ustaliły i jeżeli jest to możliwe w danym przypadku, klient może wykupić dodatkową opcje wniesienia.

6. Obowiązkiem kupującego jest dokładne sprawdzenie kartonów i przypadku uszkodzenia któregoś z nich również ich zawartości w obecności kuriera w momencie odbioru przesyłki. Wszelkie uszkodzenia wykryte w momencie rozpakowania przesyłki powinny być odnotowane wraz z kurierem na stosownym protokole przewoźnika. Protokół szkodowy należy wysłać na nasz adres mailowy i załączyć zdjęcia uszkodzeń i kartonu w który został zapakowany towar. Uszkodzony towar należy zachować w przesłanym kartonie. Podstawą zgłoszenia reklamacji na uszkodzenia mechaniczne otrzymanego towaru jest sporządzenie protokołu odchyleń wraz z kurierem.

Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia przesyłki w dniu dostawy i natychmiastowego zgłoszenia ewentualnych uszkodzeń towaru. Późniejsze reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi po otwarciu przesyłki nie będą uwzględniane w ramach reklamacji.

 

Formy Płatności

1. Przelew tradycyjny na konto:

EUROFORMA Piotr Biesiada
ul. Kilińskiego 35 B
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
nr konta: 75 1050 1025 1000 0090 6661 0370

2. Pobranie – płatność dokonywana jest podczas odbioru towaru u kuriera.

3. Karty płatnicze:

* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

4. Płatności elektroniczne przez serwis PayU lub Shoper(Blue Media):

- szybkie przelewy z banku

- raty - Alior Bank

- raty - mBank

Podmiotami świadczącymi obsługę płatności online jest Blue Media S.A oraz PayU S.A.

5. Płatności gotówką przy odbiorze osobistym

 

Zasady zamawiania towarów i realizacja zamówień

1. Klienci w sklepie internetowym www.euroforma.pl mogą składać zamówienia poprzez

a) konto otrzymane po dokonaniu rejestracji w w/w serwisie,

b) za pomocą e-maila na adres: sklep@euroforma.pl podając nazwę produktu, ilość, kolor, dane adresowe do wysyłki, numer telefonu dla kuriera oraz NIP, w przypadku gdy ma być wystawiona faktura, oraz

c) telefonicznie, dzwoniąc pod nr 665 312 555.

2. Zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu wpłaty na podanym w serwisie koncie. Towar wysyłany jest od poniedziałku do piątku, maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia przy wysyłce za pobraniem. Sugerowany termin realizacji podany jest na stronie zamawianego produktu.

3. Klient po dokonaniu zamówienia otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą potwierdzenie wysyłki. Towar powinien być dostarczony w ciągu 24 godzin od wysłania, zwykle w godzinach 10.00-16.00. Na wyraźne życzenie klienta towar może być dostarczony w innych godzinach.

4. Odpowiedzialność kuriera za dostawę towaru określa jego regulamin i przepisy kodeksu cywilnego. Kurier ma obowiązek wydać towar klientowi w miejscu wskazanym jako adres dostawy. Nie należy natomiast do jego obowiązków wniesienie przesyłki do domu klienta i jego instalacja.

 

Odstąpienie od umowy

1. Klient detaliczny, licząc od dnia otrzymania towaru, ma 14-dniowy termin na odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży zawartej z sklepem internetowym www.euroforma.pl bez podawania przyczyny. Możliwe jest to po uprzednim złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez nabywcę. Towar zwrócony, co do którego nabywca nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od jego kupna, nie będzie odbierany przez sprzedającego.

2. Ponadto, warunkiem skutecznego zwrotu jest wysłanie towaru przez nabywcę w stanie niezmienionym - bez uszkodzeń i oznak użytkowania z dostarczonymi dokumentami i dowodem zakupu, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia odstąpienia od umowy.

3.  Jeżeli spełnione zostaną wszystkie warunki, kwota uiszczona przez nabywcę zostanie zwrócona na podany przez przez niego rachunek bankowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Koszty zwrotu towaru pokrywa osoba, która złożyła zamówienie.

4. Zwracany towar powinien zostać wysłany na następujący adres: EUROFORMA Piotr Biesiada, Kilińskiego 35b, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.

5. Wszystkie materace zamawiane przez klientów, wykonywane są na specjalne zamówienie oraz nie podlegają zwrotowi. 

6. Prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

 

Reklamacje

1. Wszystkie produkty sprzedawane przez serwis euroforma.pl są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta. Jeżeli okres gwarancji nie minął, a konsument stwierdza wadliwość towaru,

w pierwszej kolejności roszczenia należy kierować do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej. Gwarant decyduje o sposobie usunięcia wady.

2. Reklamacja uzasadniona jest w przypadku:

a) wygaśnięcia terminu gwarancji

b) niezgodności dostarczonego towaru z umową - konsument ma prawo do reklamacji wadliwego towaru w ciągu 2 lat od dnia zakupu. Jeżeli konsument podniósł zarzuty z tytułu wadliwości towaru w ciągu 6 miesięcy od dnia zakupu, ciężar dowodowy spoczywa na pracodawcy.

3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady towaru. Z racji sprzedaży internetowej, kontaktując się z serwisem, konsument powinien umożliwić udostępnienie zdjęć obrazujących uszkodzenia.

4. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni (jeżeli zaistnieje konieczność odesłania produktu do serwisu celem ustalenia przyczyn powstania szkody, okres ten zwiększa się do 28 dni).

Gdy reklamacja jest uzasadniona, do nabywcy należeć będzie wybór dotyczący naprawy bądź wymiany towaru. Jeżeli jednak z przyczyn niezależnych od sprzedającego nie będzie to możliwe, nabywca może żądać odstąpienia od umowy i zwrotu równowartości ceny produktu w ciągu 14 dni lub obniżenia jego ceny.

5. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych w momencie odbioru przesyłki od kuriera należy w obecności przewoźnika sporządzić stosowny protokół szkody.

 

Postanowienia końcowe

1. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów również Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.) i Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141 poz.1176).

2. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.08.2014 r. i obowiązuje przez czas nieoznaczony. Podmiot prowadzący serwis zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu z zachowaniem czternastodniowego okresu wypowiedzenia od dnia opublikowania ich na stronie serwisu. Zmiany nie mogą dotyczyć rezerwacji złożonych przed ich wprowadzeniem.

 

Złożenie zamówienia jest jednoznacznie z akceptacja powyższego regulaminu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium